Garantie
Op alle door Brievenbuswinkel geleverde producten is een fabrieksgarantie van toepassing.
Dit houdt in dat de fabrikant besluit over het al dan niet vergoeden van een product.
U dient ervoor te zorgen dat het product bij ons terecht komt waarna wij de verdere afwikkeling met de fabrikant regelen.
In de tussentijd kan het voorkomen dat u korte tijd geen gebruik kunt maken van uw brievenbus.
De van toepassing zijnde garantietermijnen worden bij de producten afzonderlijk vermeld. Hieronder een klein kort overzicht.
Bobi: 4 jaar garantie
Heibi: 6 jaar garantie
Brabantia: 5 jaar garantie
Knobloch: 5 - 10 jaar garantie
Nostalux: 3 jaar garantie
Safepost: 2 jaar garantie
Wat valt wel en wat valt niet onder de fabrieksgarantie
Wat valt wel onder fabrieksgarantie:
- het vervangen van onderdelen of het vervangen van een geheel product als gevolg van een gebrek in materiaal of fabricage.
- het retoursturen van de zending door fabrikant/ leverancier naar klant na reparatie/ vervanging.
Wat valt niet onder fabrieksgarantie:
- het op locatie vervangen of herstellen van beschadigde producten als gevolg van correct of incorrect gebruik binnen of buiten de garantietermijn. Servicekosten worden ten alle tijden in rekening gebracht bij een benodigd bezoek door onze onderhouds/montagedienst.
- het vervangen of leveren van een nieuw slot. Sloten kunnen zeer makkelijk beschadigen door ontoelaatbaar gebruik en zijn sterker onderhevig aan slijtage dan de overige delen van een brievenbus. Uitsluitend aanvragen binnen 1 maand na levering van een nieuw product zullen erkend worden, alle overige aanvragen zullen niet als garantie afgehandeld worden. Reservesloten zijn ten alle tijde los na te bestellen als slijtageproduct. Kunt u geen passend slot vinden neem dan contact op per e-mail onder vermelding van productnaam.
Afhandeling garantieaanvragen.
- meld uw schade of probleem met het product per e-mail of brief onder vermelding van het factuurnummer van uw aangeschafte product. Telefonische garantieaanvragen zullen niet in behandeling genomen worden. Binnen 24 uur na ontvangst van uw garantieaanvraag zullen wij contact met u opnemen om de afhandeling hiervan met u door te nemen.
info@brievenbuswinkel.nl
postadres zie hieronder.
Voor het retourzenden van een product gebruikt u de volgende gegevens.
Brievenbuswinkel B.V.
Garantieafwikkeling
Nijverheidsweg 6d
6651 KS
Druten